آمار مطالب

کل مطالب : 649
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 7
بازدید هفته : 93
بازدید ماه : 3990
بازدید سال : 11308
بازدید کلی : 67220

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان behinta و آدرس behinta.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : behzad
تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1393
نظرات

جنبه هاي تاريخي:
با نگاهي به تاريخ بشر سبك هاي گوناگون و مشخصي را در پهنه وسيع زندگي موسيقايي انسان مشاهده مي كنيم كه هميشه هم در حال تحول بوده اند. ما شاهد رشد و پيشرفت گامهاي پنتاتونيك  در شرق آسيا، صورت هاي ظريفي از اوزان چندآوايي در به صدا در آوردن ناقوسها  و ديگر آلات موسيقي ضربي  در نواحي اطراف اندونزي و جنوب شرقي آسيا هستيم. در غرب آسيا، محدوده عربي زبان شمال آفريقا، ايران، پاكستان، هند و بنگلادش چنان نظام ملوديكي به ثمر رسيده است كه در نهايت زيبايي و هماهنگي قرار دارد و در آن از صداي انسان به عنوان زيباترين و رساترين عنصر موسيقايي استفاده مي شود.
آنگاه مي رسيم به سياهان آفريقا و در آنجا شاهد كهن ترين اوزان بشري هستيم كه از آنها به عنوان ضروري ترين عناصر اجتماعي استفاده مي شده، اجتماعي كه در آن زندگي بشر پوشيده در اصوات بوده و اين اصوات بودند كه در عملي ترين و در عين حال رويايي ترين وجه ممكن به زندگي بشر آن دوره معني مي دادند.

                                                             فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                     صفحه

 آغاز سخن……………………………………………………………………………………………… 2

فصل اول

جنبه هاي تاريخي…………………………………………………………………………………… 3

جنبه هاي عرفاني و معرفت شناسانه………………………………………………………….. 6

تجربه زيباشناسانه موسيقي درهند……………………………………………………………… 15

فراگيري موسيقي هندي…………………………………………………………………………… 17

بررسي اسطوره شناسانه راگاها در موسيقي هندي………………………………………… 19

ناگاوارالي و پوناگاتودي، راگا……………………………………………………………………. 21

وارالي، راگا……………………………………………………………………………………………. 21

مگارانگيني يا مگ مالر، راگا……………………………………………………………………… 21

ديپاكا، راگا…………………………………………………………………………………………….. 22

گونداك ري آ، راگا…………………………………………………………………………………. 24

آهي ري، راگا………………………………………………………………………………………… 26

سخن آخر……………………………………………………………………………………………… 29

فصل دوم

رقص (Dance)………………………………………………………………………………………

شرح اسلايدها……………………………………………………………………………………… 53

منابع و مآخذ……………………………………………………………………………………….. 55

 

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 63
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
نظرات

مقدمه:

زندگي شهرنشيني و قرارگيري صرف انسانها در روزمرگي هاي مدرن در شهرهاي صنعتي. آدمي را به صورت يك ماشين زنده كه داراي حيات است درآورده، البته تمامي تلاشهاي بشر قاعدتاً بايد براساس رسيدن به زندگي راحت تر و سهل تر و جايگزين كردن هر چه بيشتر انرژي فكري انسان بجاي انرژي ماهيچه اي باشد. با اين وجود به فراموشي سپردن احساسات و فرهنگ، خستگي هاي زندگي شهري و عدم توجه به محيط زيست و … انسانها را در شهرهاي بزرگ رفته رفته به اين مسير سوق مي‎دهد كه راهي براي انتقال محيط كاري و زندگي خود به شهرهاي كوچك كه كمتر در معرض اينگونه آلودگي ها هستند قرار دهد.

پايتخت كشور ما نيز به صورت يك ابرشهر با آلودگي هاي گوناگون اعم از محيطي و غيرمحيطي درآمده است و رفته رفته در بين مردم تهران گرايش به خروج از تهران و اسكان گزيني در ساير شهرهاي كوچكتر و خوش آب و هواتر ديده مي‎شود. يكي از اين شهرهاي نسبتاً نزديك شهر رشت مي باشد، كه ضمن داشتن آب و هواي خوب امكانات شهري مناسبي هم دارد. اين شهر امكانات رفاهي قابل توجه، ترافيك كم، طبيعتي زيبا، نزديكي به دريا و داراي جاده ها و راههاي مسافرتي مناسبي دارد. البته آب و هوايي مرطوب دارد كه عادت كردن به آن خيلي كار دشواري نمي باشد. اين پروژه در واقع روند اقدام يكي از ساكنان تهران كه تصميم به نقل مكان به رشت را دارد مي‎باشد و به دليل اينكه محيط مناسب براي زندگي جزء اولين نيازهاي انسان است به عنوان دكوراتور كارفرماي اين پروژه از من دعوت به همكاري كرده‌اند.

فهرست مطالب:

مقدمه

1- بخش طراحي محيطي

-         اولين مذاكره با كارفرما

-         تهيه پرسشنامه براي كارفرما

فاز تحقيق طراحي محيطي:

-         تحقيقات محيطي

-         تحقيقات فردي

-         جمع بندي اطلاعات

-         پردازش اطلاعات

فاز طراحي محيطي:

-         طراحي مقدماتي

-         غربال طرحها

-         انتخاب طرح برتر

-         تهيه نقشه براي ماكت

-         ساخت ماكت

2- بخش طراحي المان

فاز تحقيق طراحي بر مبناي فيوچرديزاين:

بررسي پارامترهاي تحقيقي

-         پاسخ به چند سؤال

-         پردازش اطلاعات

فاز طراحي المان:

-         اسكچ هاي مقدماتي:

-         غربال طرحها:

-         انتخاب سه طرح برتر

-         ارائه روشهاي خلاقه:

-         ساخت ماكت و تهيه 3D :

فاز اجراي المان:

-         تهيه نقشه هاي اجرايي و تعيين متريال.

-         جدول نازككاري

-         توضيح روش ساخت

-         تحويل به كارفرما

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 56
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
نظرات

مقدمه
تلقي ما از « واقعيت » آن چيزي است كه در اطرفمان مي گذرد بي آنكه ما بعنوان نيروئي كارساز در شكل دادن آن مشاركت كنيم مثلا گردش زمين به دور خورشيد از ديدگاه ما واقعيتي مسلم و بديعي است چرا كه بوسيله اراده طبيعت صورت مي گيرد .
« نيروي استقلال آدمي در مواجهه با « واقعيت » اغلب مقهور روابط زنجيره اي علت و معلولي
مي شود و در نهايت راهي جز قبول آن به عنوان « واقعيت » اول (First Real) يا « بازتاب فيزيكي » هستي ندارد . اما اين يك روي سكه است .آدمي آميخته از دو جهان عظيم و پرانرژي است
« واقعيت » به ما مي گويد كه زمين به دور خويش وبه دور خورشيد ميگردد اما « واقعيت برتر» اين پديده را به مثابه يك سوال هستي شناسانه فلسفي مطرح مي كند .
«آدمي موجود غريبي است كه هر اينه در وجود خود مداقه كندبيشتر به اين نكته پي مي برد كه « نشاني از خداوند را بر دوش مي كشد » در طول تاريخ از ظهور بشرتاكنون همواره ميلي براي كاوش رازهاي جهان با انسان همراه بوده است و در اين راه آنچه به آدمي نيرو مي داده تاسير تكامل عقلاني خويش را بپيمايد اعتماد قلبي او به امكان وجود جهاني آرماني و مطلوب و لو در ذهنش بوده است .

فهرست مطالب

عنوان……………………………………………………………………………………………………… صفحه

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………

بخش اول : تقدس

فصل 1 : تعريف تقدس وروحانيت در هنر ……………………………………………………….

فصل 2: تقدس در هنر …………………………………………………………………………………

بخش دوم : تقدس هنر

فصل 1: تعریف هنر……………………………………………………………………………………..

فصل 2 : انسان و بيان احساسات مقدس در هنر …………………………………………………

فصل 3: شناخت معنوي هنر ………………………………………………………………………….

فصل 4: تبار شناسي هنر مقدس ……………………………………………………………………..

فصل 5: دين و هنر معنوي ……………………………………………………………………………

فصل 6: نمونه اي از سبك شناختي ………………………………………………………………….

بخش سوم : تقدس در نقاشي

فصل 1: تقدس نقاشي ………………………………………………………………………………….

فصل 2: معناي تقدس در نقاشي و چند نمونه آمار ………………………………………………

فصل 3: تقدس رنگ در نقاشي ………………………………………………………………………

 

بخش چهارم: الحاقات

-        نتیجه گیری

-        فهرست منابع و ماخذ

-        فهرست تصاویر

-        منابع اینترنتی

-        واژگان فارسی

-        واژگان لاتین

-        گزارش کار عملی

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 49
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
نظرات

پيشگفتار

در اين پيشگفتار ابتدا ما خلاصه اي از زندگي نامه دلاكروا ، نقاش برجسته كه در 30 آوريل 1798 ميلادي به دنيا آمد، مي پردازيم و دلاكروا هنرش را از مادرش به ارث برد و با اينكه وي در دوره نوجواني پدر و مادر خود را از دست داد وي هيچگاه خود را در اين راه گم نكرد و به جنگ هاي آفريقا رفت و شاهكارهاي متعددي خلق كرد و آثار معروف او قتل عام كيوس ، فاجع سيو، آزادي و رهبر مردم از آن جمله است. در هنر كلاسيك آزادي انديشه و فراگيري دموكراسي ظاهراً هرگز با خشونت و انتظام سازگار نيست و رابطه پس طبيعت گرايي و انتزاع در هنرهاي تجسمي عصر كلاسيك حتي از آنچه در نمايشنامه مي بينيم پيشرو و بارزتر است.

رمانتيك جنبشي است كه در اواخر دوره هيجدهم و اوايل سده نوزدهم فسخ و شكل گرفت، رمانتيسم بيشتر گرايش ذهني ارائه مي دهد تا مجموعه اي روش هاي سبك شناسنامه و بيشتر با بيان ايده اي مرتبط است و نوكلاسيك را بايد نهفتي بر پسندي هشيارانه دانست كه در سده هيجدهم واكنشي انزجار آميز عليه افرط گريها و هنر نماييهاي باروك دارد و كلاسيسم هنري است بر مبناي اصول و الگوهاي ريشه يافته از دوران باستان، و اين اصطلاح در برابر هنر رمانتيك است و ويژگي رمانتيك از رشد دادن به جنبه هاي اجتماعي بود. رئاليسم يكي از جنبش هاي هنري و ادبي سده نوزدهم است كه در فرانسه به وجود آمد و داده رئاليسم يعني طبيعت گرايي مي باشد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                   صفحه

پيشگفتار

مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. 1

فصل اول : كلاسيك و رمانتيك

هنر اوزن و لاكروا ………………………………………………………………………………………… 3

هنر كلاسيك و دموكراسي……………………………………………………………………………… 5

رمانتيك   …………………………………………………………………………………   8

نئوكلاسيك …………………………………………………………………………………………………. 10

رمانتيك در برابر كلاسيك …………………………………………………………………………….. 13

مقايسه كلاسيك و رمانتيك……………………………………………………………………………. 14

فصل دوم : رئاليست و ناتوراليست

گوستا و كوربه …………………………………………………………………………………………….. 21

ژان فرانسوا ميله……………………………………………………………………………………………. 23

انور دميه……………………………………………………………………………………………………… 25

نانوتوراليست……………………………………………………………………………………………….. 28

 فصل سوم : امپرسيونيسم و تئوامپرسيونسيم

امپرسيونسيم…………………………………………………………………………………………………. 36

امپرسيونسيم در سينما و عكاسي……………………………………………………………………… 42

پيدايش نئوامپرسيونيسم…………………………………………………………………………………. 43

نئوامپرسيونسيم…………………………………………………………………………………………….. 47

فعاليت هاي وان گوگ ………………………………………………………………………………….. 53

نظريه سينياك……………………………………………………………………………………………….. 54

نتيجه گيري ………………………………………………………………………………………………… 58

فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………. 60

شرح كار عملي

تصاوير كار عملي

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 65
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
نظرات

مقدمه:

انسان بدوي چون «دم» يا «روان» خود را شناخت، بر او نام همزاد داد و در تصوير بركه‌ها با او ملاقات و در سايه هايش او را همراه نمود و موجودات ديگر را نيز به خود قياس سپس بر اين باور شد كه جادو علمي است قابل اطمينان و او را از گزند حوادث مصون و بر غلبه با دشمنان ياري مي دهد . او با جادو ، رقصها ، شكلهاي نقاشي شده بسيار ساده و انتزاعي و باورهايي راسخ ، بر مراسم جادويي تأكيد مي ورزيد و اين اعمال را تنها داروي امراض و بركت ريزش باران و غلبه بر رقيب و شكار مي دانست . ولي هر چه از عمر بشر گذشت ، برخورد او  با عالم خارج بيشتر ، و آزمايشهاي او مكررتر شد . حوزه ديد و دريافت او وسعت گرفت و مفاهيم كهنه بي اعتبار گشت . بشر بيش از بيش به جدايي بي جان و جاندار و انسان و حيوان پي برد . جان را به حيوانات و گياهان مختص ساخت و خود را واجد چيزي پنداشت برتر و فاخرتر از جان سائقه خودبيني بر آن شد كه «روان» يا «روح» آدمي كاملا” از جسم مستقل است و بر خلاف «جان حيواني» با مردن تن، نمي ميرد .

فهرست
عنوان    صفحه
چكيده
پيشگفتار
مقدمه    1
فصل اول: ضميرناخودآگاه چيست
بخش اول
ضمير ناخود آگاه چيست؟    9
آشنايي با دو نيمكره    12
بخش دوم
فرويد و ضمير ناخودآگاه    21
نظريه‌هايي در مورد ناخودآگاه    30
فصل دوم : آفرينش هنري كودكان
بخش اول
تاريخچة مطالعة نقاشي كودكان    41
طبقه‌بندي مراحل رشد نقاشي در كودكان    42
الف – خط‌خطي كردن ( از تولد تا دو سالگي )    43
ب – از دوسالگي تا پنج سالگي ( ماندالا)    45
ج – پنج تا هشت سالگي (شفاف‌بيني‌ )    48
د- هشت تا سيزده سالگي (واقع‌گرايي بصري)    49
مراحل رشد از ديدگاه پياژه     51
مراحل رشد از ديدگاه فرويد    58
بخش دوم
نقاشي چيست؟    66
الف – خط     67
ب – فضا    68
ج – رنگ    69
د – تصوير     69
هـ – سنبلها و نمادها    70
نظريهاي ادراكي تصاوير    72
الف – نظريه‌هاي پرسپكتيو ـ فرافكني    72
ب – نظريه‌هاي بوم شناختي گيبسون    74
ج – نظرية ساختمان‌گرايان دربارة ادراك تصوير    76
د – نظرية گشتالت ادراك تصويري    79
بخش سوم
فرآيندهاي پيچيده نقاشي و تأثيرات آن بر نقاشي كودكان    84
الف – زبان گرافيكي در نقاشي كودكان    85
- شكلهاي ساده    85
- رجهان الگو و حركت    88
- تركيب‌بندي شكلهاي و خطوط    89
- تعيين محل    90
- ترتيب و توالي    91
- برنامه‌ريزي    92
- طرح    93
ب – تأثير موقعيت نسبي نقاشي    95
ج – تأثير سرمشقهاي بصري و مكاني    96
فصل سوم
افكار فرويد و كاربردهاي ضمير ناخودآگاه در شكل‌گيري سبك سوررآليسم
بخش اول
هنر نوين    109
سرآغاز    109
الف – مفهوم، شناخت، تصوير    110
ب – سبك، شكل، محتوا    113
بخش دوم
دادا بستري براي سوررآليسم    118
الف – باروك تا دادا    119
ب – داداايسم    125
- آ‎غاز كار    125
- مانيفست‌ و بيانيه‌ها    129
- نتيجه و پايان كار داداايسم    131
بخش سوم
فرويد و مراتب سوررآليسم    136
الف – اتوماتيسم پديده خود انگيختگي    136
ب – ضمير ناخودآگاه    142
- تخيل    144
- رؤيا    147
- نماد    151
ج – از ارسطو تا هگل    154
د -نظريه‌هاي هنري فرويد    159
تصعيد يا برتر نمودن    161

بخش چهارم
سوررآليسم
الف- آغاز كار    165
ب- بحثي در باب سوررآليسم    166
فصل چهارم:
مقايسه نقش ضمير ناخودآگاه در آثار هنري كودك و هنرمندان سوررآليسم
بخش اول
روش تحليلي ساختار نقاشي كودكان    169
سرآغاز    169
بررسي ويژگي‌هاي ساختاري و محتواي نقاشي در كودكان    171
الف – تحليل فضاي نقاشي كودكان    171
ب – خطوط ترسيمي    175
ج –رنگ و تخيلات    177
- نماد رنگها    184
جنبه هاي تحليلي ساختار نقاشي كودكان    190
الف – نمادگرايي‌ كلي و اجزاي نمادين در نقاشي كودكان    191
- خانه – درخت – آدمك    191
بررسي سمبوليك ( اعضاي آدمك )    204
الف – سر     204
ب – صورت    204
ج – تنه    207
د – اعضا    208
هـ – خورشيد و ماه    211
و – حيوانات    213
نقاشي و ناسازگاري    215
- عقب افتادگي ذهني    217
تفسير نقاشي كودكان    218
سايه زدن    218
هنر و درك هنري كودكان    229
بخش دوم
تحليل آثار نقاشي سوررآليسم    232
سر آغاز     232
تحليل در آثار نقاشي سوررآليسم    258
اتوماتيسم در اروتيسم درسوررآل    260
نقش جنسيت در آثار كودكان    289
الف – ترسيم آدمك و مراحل تحول عاطفي    289
- مرحله دهاني    289
- مرحله مقعدي    290
- مرحله احليلي    291
- مرحله اد‌يپي ـ تناسلي    292
ب – اولين ترسيمهاي كودك از اختلاف جنسيت    293
ج – رمزگرايي جنسي در نقاشي    294
د – نمادهاي جنسي در آثار نقاشي كودكان    296
نتيجه گيري    309
منابع و مآخذ    315

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 59
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
نظرات

مقدمه :

محيط اطراف ما، خانه هايي كه در آن زندگي مي كنيم، همه نياز مبرمي به برقراري روابط صحيح فرمها، رنگ ها و هم چنين سازمان بندي دقيق بر مبناي اصول بصري دارند.

- انسان به واسطه ي زبان گرافيك مي تواند با محيط اطراف خود سخن بگويد و با ديگران ارتباط برقرار كند. استفاده از گرافيك شهري در مساحت فضاي داخلي خانه‌ها و فضاي بيروني آن ها يعني كوچه ها، خيابان و فضاي سبز اطراف، در تزئين و زيبا سازي ادارات موسسات و اماكن عمومي نظير پاركها، نمايشگاهها، فروشگاهها و… براي تمامي افراد در كليه سطوح اجتماعي و در هر سني به نوبه خود موثر بوده و مورد نياز واقع
مي شود و در ساختار محيطي مناسب و مطلوب نقش بسزايي دارد. محيط مناسب يعني فضايي كه بشر بتواند در آن جا فارغ از فشارهاي ناخواسته زندگي، رشد كرده و شكوفا شود.

گرافيك و تبليغات شهري يكي از قديميترين و خالص ترين فرم هاي ارتباطات است. از اولين نقاشي بر روي ديوار غارها گرفته تا آخرين ويدئو پروجكشن Video Projection  و ويدئو وال ها Video Walls .

تبليغات شهري يكي از قديمي ترين ابزارهاي تبليغات، براي معرفي خدمات و كالاهاست كه شامل انواع پوسترها، بيلبوردها، طراحي بدنه اتوبوس ها، اتومبيل ها، استندها و حجم هاي تبليغاتي مي شود.

فهرست مطالب

 فصل اول: گرافيك محيطي چيست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرايط اجتماعي

انسان در فضاي اطراف خود ……………………………………………………………………………………

گرافيك محيطي چيست؟

گرافيك محيطي ( محيطهاي بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها………………………………………….

نقش گرافيك محيطي در اجتماع………………………………………………………………………………

فصل دوم: انواع گرافيك محيطي و نمونه هاي آن در جهان………………………………………..

انواع گرافيك محيطي……………………………………………………………………………………………..

گرافيك محيطي مسطع يا دو بعدي…………………………………………………………………………..

گرافيك محيطي حجمي يا سه بعدي

تقسيم بندي ديگر گرافيك محيطي……………………………………………………………………………

طراحي فروشگاه ها………………………………………………………………………………………………..

نمونه هاي گرافيك محيطي……………………………………………………………………………………..

فصل سوم:  سير تحول گرافيك محيطي همراه با پيشرفت تكنولوژي……………………………

فصل ارتباطات ………………………………………………………………………………………………………

محدوده تكنولوژي در گرافيك محيطي……………………………………………………………………..

 فصل چهارم: گرافيك محيطي در ايران…………………………………………………………………..

وضع كنوني هنر ايران……………………………………………………………………………………………..

سخنراني هاي امرا… فرهادي و پرسش و پاسخ در مورد گرافيك محيطي و تبليغات ايران در اولين همايش گرافيك ايران وپاسخ به سوالات……………………………………………………………………………………………

فصل پنجم: تاثير گرافيك محيطي و تبيلغات در فروش و مخاطب……………………………….

تاريخچه تبليغات……………………………………………………………………………………………………

سواد بصري در گرافيك محيطي……………………………………………………………………………….

سابقه تاريخي گرافيك محيطي…………………………………………………………………………………

عوامل گرافيك محيطي و تاثير آنها در فروش……………………………………………………………..

اصول نظري، پايه هاي اصلي زير بنا ترغيب و تبليغ…………………………………………………….

آرا، و عقايد…………………………………………………………………………………………………………..

فصل ششم: وضعيت گرافيك محيطي و نكات مهم در آن با توجه به نوع كالا……………….

عرضه و تقاضا……………………………………………………………………………………………………….

تبليغات و ارتباط…………………………………………………………………………………………………….

تبليغات بازرگاني……………………………………………………………………………………………………

ايجاد احتياج………………………………………………………………………………………………………….

ازدياد فروش………………………………………………………………………………………………………….

ايجاد واحدهاي عظيم……………………………………………………………………………………………..

هدف از تبليغات بازرگاني……………………………………………………………………………………….

چه بگوئيم؟…………………………………………………………………………………………………………..

اجزاء تبليغات محيطي…………………………………………………………………………………………….

تنظيم آگهي…………………………………………………………………………………………………………..

عواملي كه در تبيلغات محيطي بايد مد نظر باشد…………………………………………………………

سنجش آگهي………………………………………………………………………………………………………..

عوامل داخلي…………………………………………………………………………………………………………

عوامل خارجي……………………………………………………………………………………………………….

فصل هفتم: پوستر………………………………………………………………………………………………..

هنر و پوستر در ايران………………………………………………………………………………………………

عوامل موثر در طراحي يك پوستر…………………………………………………………………………….

پوسترهاي سه بعدي……………………………………………………………………………………………….

 

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 47
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : دو شنبه 15 دی 1393
نظرات

چكيده مطالب پايان نامه

پايان نامه اي كه در دست داريد پيرامون تربيت صدا و بيان بازيگر است، چه بازيگر صحنه و يا سينما. در اين پايان نامه به منظور تامين معرفت نظري و هم عملي براي خواننده، نخست تاريخچه مفهوم بيان و فن بيان به ميان آورده شده و سير تحول اين علم در طول تاريخ مورد بررسي قرار گرفته و سپس جايگاه زبان در تأتر مطرح گرديده است.

پس از اين، در بخش دوم به معرفي اندامهاي گفتار، اندامهاي تنفسي، آواي صداهاي زبان فارسي و ارايه‌ي تمرين هايي در خصوص آنها پرداخته شده است. در بخش سوم عناصر كيفي صدا يا آواهنگ (لحن) مورد بررسي قرار گرفته و بدنبال آن در بخش چهارم اندامهاي تشديد كننده‌ي ”آوا“ معرفي گرديده است و همچنين ذكر تمرين هايي چند براي تربيت هر يك از آنها. در خاتمه به عنوان ضميمه مفهوم زمان و زمانبندي (ضربآهنگ، شتاب، و…) را به ميان آورده ايم و از نقش و لزوم رعايت اين عناصر در اجرا سخن گفته ايم.

تدارك پايان نامه با روش تركيبي صورت گرفت. بدين معنا كه بخش يكم، تاريخچه، علي‌الاصول به روش توصيفي پيش رفت و  به سرانجام رسيد، و سه بخش ديگر به روش تجربي.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                        صفحه

مقدمه………………………………………………………………………………… 1
بخش اول: تاريخچه ……………………………………………………………….. 8
- چشم انداز تاريخي صدا و بيان …………………………………………………………………… 8

- زبان در تاتر ………………………………………………………………………………… 30
بخش دوم: تكلم……………………………………………………………………. 51

- اندامهاي گفتار………………………………………………………………………………. 52

- آواي كلام زبان فارسي ………………………………………………………………….. 62

- توصيف آوايي مصوت­ها و صامت­ها …………………………………………………. 65

- تبيين تمايز صدا و گفتار ………………………………………………………………… 71

- توليد صدا …………………………………………………………………………………… 72

- تنفس(كليات) ……………………………………………………………………………… 77

- تمرين­ها …………………………………………………………………………………….. 80

بخش سوم: عناصر آواهنگ(لحن) …………………………………………………………….. 110

- كيفيت ……………………………………………………………………………………….. 112

- قدرت ……………………………………………………………………………………….. 116

- زمان …………………………………………………………………………………………. 121

- دانگ صدا ………………………………………………………………………………….. 124

- تمرين­ها …………………………………………………………………………………….. 125
بخش چهارم:تشديد كننده­ها………………………………………………………..

- حلق/ بيني / دهان …………………………………………………………. 135

- تنوع دانگ و شتاب…………………………………………………………. 137

- تنوع ارتفاع صدا……………………………………………………………. 138

- تمرين­ها …………………………………………………………………………………….. 140
ضميمه: زمانبندي…………………………………………………………………………………… 147

- شتاب ………………………………………………………………………………………… 148

- ضرب ……………………………………………………………………………………….. 152

- ضرباهنگ……………………………………………………………………………………. 153

- منابع و مآخذ…………………………………………………………….. 156

 

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 36
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
نظرات

خلاصه‌ي مطالب

برآن شدم تا با تلاش مستمر مطالبي را از نظر گراميتان بگذرانم كه بديع باشد و قابل ارائه، اميدوارم رضايت خاطر شما خوانندگان گرامي را جلب نمايم. دراينجا خلاصه‌اي از مطالبي كه مطالعه خواهيد كرد آورده شده است.

دريك حلقه‌ي جابجايي و يكدار R، گراف مقسوم عليه صفر، ، گرافي است كه رأس هاي آن مقسوم عليه هاي صفر غيرصفر R مي باشند كه درآن دو رأس مجزاي xو y مجاورند هرگاه xy=0. اين مقاله اثباتي براين مطلب است كه اگر R نوتري باشد آن گاه شعاع ،0،1 و يا 2 مي باشد و نشان داده مي شود كه وقتي R آريتن مي‌باشد اجتماع مركز با مجموعه {0} اجتماعي از ايده آل هاي پوچ ساز است. زماني كه مركز گراف مشخص شده باشد مي توان قطر  را تعيين كرد و نشان داده مي‌شود كه اگر R حلقه‌ي متناهي باشد آن گاه ميانه زير مجموعه اي از مركز آن است. زماني كه R آريتن باشد با به كاربردن عناصري از مركز  مي‌توان يك مجموعه‌ي غالب از  ساخت و نشان داده مي شود كه براي حلقه‌ي متناهي ، كه F ميدان متناهي است، عدد غالب  مساوي با تعداد ايده آل هاي ماكسيمال مجزاي R است. و همچنين نتايج ديگري روي ساختارهاي  بيان مي‌شود.

                                                                         فهرست

عنوان………………………………………………………………………………………………….

پيش گفتار …………………………………………………………………………………………..

خلاصه‌ي مطالب ………………………………………………………………………………….

1فصل اول ………………………………………………………………………………………….

1-1مقدمه …………………………………………………………………………………………..

1-2پيش نيازها ……………………………………………………………………………………

تعاريف ……………………………………………………………………………………………….

قضيه ها………………………………………………………………………………………………

2فصل دوم …………………………………………………………………………………………

2-2مركز ……………………………………………………………………………………………

2-3 ميانه ……………………………………………………………………………………………

2-4 مجموعه هاي غالب ……………………………………………………………………….

منابع …………………………………………………………………………………………………………..

 

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 63
برچسب‌ها: شعاع ها در گراف ,
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
نظرات

مقدمه

Computing Grid يا شبكه‌هاي متصل كامپيوتري مدل شبكه‌اي جديدي است كه با استفاده از پردازشگرهاي متصل به هم امكان انجام‌دادن عمليات‌ حجيم محاسباتي را ميسر مي‌سازد. Gridها در واقع از منابع كامپيوترهاي متصل به‌شبكه استفاده مي‌كنند و مي‌توانند با استفاده از برآيند نيروي اين منابع، محاسبات بسيار پيچيده را به‌راحتي انجام دهند. آن‌ها اين كار را با قطعه قطعه كردن اين عمليات و سپردن هر قطعه به‌كامپيوتري در شبكه انجام مي‌دهند. به عنوان مثال وقتي شما از كامپيوترتان براي مدتي استفاده نمي‌كنيد و كامپيوتر شما به‌ اصطلاح به‌وضعيت محافظ نمايشگر يا Screensaver مي‌رود، از پردازشگر كامپيوتر شما هيچ استفاده‌اي نمي‌شود. اما با استفاده از شبكه‌هاي Grid مي‌توان از حداكثر توانايي‌هاي پردازشگر‌ها استفاده نمود و برنامه‌اي را در كامپيوتر قرار داد كه وقتي از سيستم استفاده‌اي نمي‌شود، اين برنامه بتواند از نيروي بلااستفاده دستگاه بهره بگيرد و قسمتي از محاسبات بزرگ عملياتي را انجام دهد.

مطالب

عنوان    صفحه

مقدمه    …………………………………………….    12
فصل اول
مباني گريد    …………………………………………….    14
Grid computing 1-1 چيست ؟    ……………………………    15
2-1 انواع Grid       …………………………………………….
3-1 اهميت Grid Computing    …………………………………………….
4-1 ابزار قدرتمند Globus      …………………………………………….
5-1 نگاهي به‌اجزاي Grid     …………………………………………….
Grid 6-1  از ديد برنامه نويسان    …………………………………………….    27
7-1 پيچيدگي‌ها    …………………………………………….    30
8-1 مقدمه‌اي بر محاسبات توري         31
9-1 مسأله گريد    …………………………………………….    33
10-1 گريد و مفاهيم ديگر از محاسبات توزيعي    …………………………    34
11-1 فوايد محاسبات توري    …………………………………………….    37
1-11-1بهره برداري از منابع مورد استفاده    ……………………………    37
2-11-1 ظرفيت پردازنده موازي     …………………………………………….    39
3-11-1 منابع مجازي و سازمانهاي مجازي     ……………………………    40
4-11-1دستيابي به منابع اضافي    …………………………………………….    42
5-11-1 توازن منابع    …………………………………………….    44
6-11-1 قابليت اطمينان    …………………………………………….    45
7-11-1مديريت    …………………………………………….    47
12-1 استانداردها براي محيط‌هاي گريد    …………………………………………….    48
1-12-1 استاندارد OGSI    …………………………………………….
2-12-1 استاندارد گريد FTP
3-12-1 استاندارد WSRF    …………………………………………….
4-12-1 استانداردهاي مرتبط با سرويس‌هاي وب    …………………………..    51
فصل دوم
امنيت و طراحي گريد    …………………………………………….    52
-21 معرفي امنيت گريد (گريد Security)    …………………………………………….
1-1-2  نيازهاي امنيتي گريد    …………………………………………….    53
2-1-2  چالش‌هاي امنيتي موجود در گريد    …………………………………………….    54
3-1-2  دامنه‌هاي امنيتي گريد        54
4-1-2  اصول امنيت    …………………………………………….    56
5-1-2  اصطلاحات مهم امنيت گريد    …………………………………………….    58
6-1-2 مجوز اعتبارسنجي     …………………………………………….    61
2-2 طراحي گريد    …………………………………………….    68
1-2-2 اهداف راه حل    …………………………………………….    69
2-2-2 توپولوژي گريد    …………………………………………….    73
1-2-2-2 Intra گريد    …………………………………………….    74
2-2-2-2 Extra گريد    …………………………………………….    76
3-2-2-2  Inter گريد    …………………………………………….    77
3-2بررسي برخي از پروژه‌هاي گريد    ……………………………..    78
SETI @ Home 1-3-2    …………………………………………….
NAREGL2-3-2    …………………………………………….
3-3-2  Floding@Home    …………………………………………….
Google 4-3-2    …………………………………………….
BLAST 5-3-2       …………………………………………….
4-2  مقايسه ونتيجه گيري     …………………………………………….    82
فصل سوم
زمانبندي در گريدهاي محاسباتي    …………………………………………….    83
1-3  زمانبندي در گريدهاي محاسباتي    …………………………………………….    84
2-3  توابع  هدف    …………………………………………….    93
3-3   زمانبندي سيستم هاي توزيع شده و گريد     ………………………………..    96
منابع     …………………………………………….    101

فهرست جداول و اشكال
عنوان    صفحه
شكل 1-1       سيستم‌هاي Gird از ديد استفاده کنندگان    …………………………..    22
شكل 1-2       GSI   در Gird    …………………………………………….
شكل 1-3       موقعيت سرويس‌هاي MDS در Gird    …………………………………………….
شكل 1-4        موقعيت زمانبند‌ها در Grid    …………………………………………….
شكل 1- 5        - GASS  در Gird    …………………………………………….
شكل 1-6        بخش مديريت منابع در Grid    …………………………………………….
شكل 1-7     ساختار معماري باز سرويس هاي Grid    …………………………………………….
شكل 1-8      كنترل گريد توسط Middleware    …………………………………………….
شكل 1-9      دسترسي به منابع اضافي    …………………………………………….    42
شكل 1-10
Job ها به منظور توازن بار به قسمتهايي ازگريد كه كمتر مشغولند مهاجرت داده شده اند    …………….    43
شكل 1-11    پيكربندي افزونه گريد    …………………………………………….    46
شكل 1-12    تخصيص منابع توسط راهبر    …………………………………………….    47
شكل 1-13    اجزاي زير بناي سرويس هاي گريد    …………………………………………….    50
شكل 2- 1     رمزگشايي با كليد متقارن    …………………………………………….    59
شكل 2- 2      اعتبارسنجي ديجيتالي    …………………………………………….    63
شكل 2-3    يك نمونه از اعتبارسنجي و تصديق    …………………………………………….    65
شكل 2-4    معماري پايگاه داده    …………………………………………….    73
شكل 2- 5        توپولوژي Intra گريد    …………………………………………….    75
شكل 2- 6    توپولوژي Extra گريد    …………………………………………….    76
شكل 2-7    توپولوژي Inter گريد    …………………………………………….    77
شكل 2- 8    جدول مقايسه    …………………………………………….    82
شکل  3-1      مراحل كلي اجراي يك كار داده موازي در يك سيستم گريد    ………………………    90
شکل  3-2      طبقه بندي زمانبندهاي گريد    ……………………..    94
شکل  3-3      توابع هدف    ……………………………    95

 

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 48
برچسب‌ها: محاسبات گریدی ,
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : behzad
تاریخ : پنج شنبه 11 دی 1393
نظرات

مقدمه:

در ابتد لازم مي‌دانم در مورد شيمي داروئي و تعريفاتي كه در اين رشته وجود دارد صحبت كنم.

ملاحضات اساسي شيمي داروئي:

الف ـ تعريف: دكتر گلن اوت يوت شيمي داروئي را بطور مناسبي تعريف كرده است. در تعريف او، شيمي داروئي رشته‌اي است كه اصول شيمي و زيست شناسي را بكار گرفته است و دانشي مي‌آفريند كه در آن، مواد درماني حاصل مي‌گردند. از اينرو شيمي‌داروئي‌دان‌ها نه تنها بايد يك شيمي آلي‌دان قابلي باشند، بلكه بايد اطلاعات اصولي در علوم زيستي، بخصوص بيوشيمي و فارماكولوژي داشته باشند.

فهرست مطالب
عنوان     صفحه
1- مقدمه …………………………………………………………………………………………..    1
2- پيشگفتار ………………………………………………………………………………………    4
3- تاريخچه و فعاليت شركت ……………………………………………………………….    7
4- جذب ، پخش ، بيوترانسفورماسيون و دفع داروها …………………………………    16
4-1- متابوليسم ………………………………………………………………………….    18
4-2- واكنشهاي تغيير شكل بيولوژيكي (بيوترانسفورماسيون) ……………..    26
4-3- تقسيم بندي واكنشهاي بيوترانسفورماسيون ……………………………..    26
5- آنتي بيوتيكها …………………………………………………………………………………    31
5-1- مقدمه ……………………………………………………………………………..    31
5-2- تاريخچه ………………………………………………………………………….    33
5-3- طبقه بندي ………………………………………………………………………..    35
6- ويتامينهاي محلول در چربي …………………………………………………………….    49
6-1- مقدمه ……………………………………………………………………………..    49
6-2- طبقه بندي ………………………………………………………………………..    49
6-3- مكانيسم عمل ويتامينهاي محلول در چربي ……………………………..    55
7- ويتامينهاي محلول در آب ……………………………………………………………….    57
عنوان     صفحه
7-1- معرفي ……………………………………………………………………………..    57
7-2- طبقه بندي ………………………………………………………………………..    58
7-3- مكانيسم اثر ويتامينهاي محلول در آب …………………………………..    65
8- داروهاي ضد درد …………………………………………………………………………..    67
9- داروهاي آرام بخش – خواب آور …………………………………………………….    77
10- ضدعفوني كننده هاي موضعي ………………………………………………………..    86
10-1- الكلها ……………………………………………………………………………    89
10-2- آلدئيدها ………………………………………………………………………..    89
10-3- اسيدهاي آلي ………………………………………………………………….    89
11- مشخصات چند دارو
11-1- كلرامفنيكل و مشتقات آن …………………………………………………    90
11-2- مفناميك اسيد …………………………………………………………………    92
11-3- آلومينيم ام . جي ……………………………………………………………..    95
11-4- آلومينيم ام . جي . اس ………………………………………………………    97
11-5- كلرفنير آمين …………………………………………………………………..    97
12- فعاليت هاي بخش آزمايشگاه (كار عملي)
12-1- كلرامفنيكل – تجزيه مواد (ASSAY )…………………………………
عنوان     صفحه
12-2- مفناميك اسيد – تجزيه مواد ………………………………………………….    104
12-3- سيپروهپتادين – تجزيه مواد ……………………………………………….    111
12-4- آلومينيم ام . جي . اس – تجزيه مواد……………………………………    112
12-4- شربت اكسپكتورانت – تجزيه مواد………………………………………    118
13- پروژه : تحقيق در مورد پوكه انواع كپسول
13-1- كپسول چيست ؟ ……………………………………………………………..    124
13-2- انواع فرآورده هاي كارخانه ژلاتين ايران ……………………………..    125
13-3- ساختار كپسولها ………………………………………………………………    126
13-4- مواد اوليه و تستهاي آن …………………………………………………….    126
13-5- مشخصات كپسولها و جداول ……………………………………………..    129
14- جدولهاي مربوط به محصولات شركت  ……………………………………………    131
14-1-نام و مشخصات محصولات حال و آتي شركت ……………………..    131
14-2-اطلاعات مربوط به توليدات شركت بر اساس نوع محصول ……….    136
14-3-اطلاعات مربوط به توليدات پش بيني شده شركت بر اساس نوع و تعداد محصول    137
15- منابع و مآخذ ……………………………………………………………………………….    138

 

جهت دانلود کلیک کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 49
برچسب‌ها: شیمی داروئی ,
موضوعات مرتبط: تحقیقات , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تعداد صفحات : 65


به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود